Regulamin Domku
- Do korzystania z domku uprawnione są tylko osoby zgłoszone podczas rezerwacji.
- Najemca nie może przekazywać i udostępniać domku osobom trzecim.
- Kaucja wynosi 200zł i jest zwracana w dniu wyjazdu.
- Domek jest posprzątany i taki należy zostawić po swoim pobycie.
- Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób go odwiedzających.
- Za rzeczy i pieniądze pozostawione w domku właściciel nie ponosi odpowiedzialności dotyczy to również samochodów pozostawionych na parkingu.
- Ze względu na drewnianą konstrukcję domku należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej. Nie wolno pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru.
- Ognisko rozpalamy tylko w miejscu do tego wyznaczonym.
- Grilla nie rozpalamy na tarasie oraz pod zadaszeniem domku.
- W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki na zdrowiu zaistniałe w trakcie pobytu w domku, na jego terenie oraz na placu zabaw.
- Dotyczy to osób wynajmujących domek, dzieci oraz osób go odwiedzających.
- Wynajmujący są ubezpieczeni we własnym zakresie. Cena wynajmu domku nie obejmuje ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do żądania opuszczenia domku przez Gości nie przestrzegających regulaminu.
- Wynajmujący akceptuje i ma świadomość, że teren przed domkiem jest dla bezpieczeństwa monitorowany.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z JACUZZI
1. Goście korzystają z Jacuzzi bezpłatnie.
2. Zapalenie w piecu Jacuzzi i nagrzanie tylko przez osoby dorosłe po uprzednim zapoznaniu się z zasadami rozpalania w piecu. Drewno do pieca znajduje się na terenie działki po wcześniejszej informacji udzielonej przez właściciela o miejscu składowania opału.
3. Po rozpaleniu w piecu, należy pilnować temperatury w Jacuzzi. Zalecana temperatura to 36 stopni Celsjusza. Termometr jest dostępny w Jacuzzi.
4. Nie dotykać rury kominowej przy Jacuzzi gdyż grozi to poparzeniem.
5. Dzieci do lat 16 mogą przebywać w wannie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
6. Z Jacuzzi nie mogą korzystać Goście:
a) cierpiący na jakiekolwiek dolegliwości/choroby kardiologiczne, neurologiczne, gastryczne, psychiczne, urologiczne, ginekologiczne, dermatologiczne,
b) cierpiący na choroby układu krążenia lub/i choroby układu oddechowego,
c) u których występuje jakakolwiek infekcja wirusowa lub bakteryjna, która może być zaraźliwa dla innych drogą kropelkową lub poprzez płyny/wydzieliny ustrojowe,
d) którym lekarz zabronił korzystania z Jacuzzi, ciepłych kąpieli lub przebywania w wysokich temperaturach.
7. Właściciel nie ma obowiązku sprawdzania stanu zdrowia Gości korzystającego z Jacuzzi, a w szczególności Właściciel nie ma obowiązku sprawdzać czy Goście nie dotyczą wyłączenia określone w pkt.7 lub/i pkt.11 niniejszego regulaminu.
8. Jednocześnie w Jacuzzi może przebywać maksymalnie 6 osób.
9. Przed wejściem do Jacuzzi należy stopy przepłukać w wanience znajdującej się przed schodkami.
10. Osobom korzystającym z Jacuzzi zabrania się :
a) wchodzenia do Jacuzzi w obuwiu,
b) skakania do Jacuzzi,
c) wchodzenia do Jacuzzi w inny sposób niż przy użyciu schodków,
d) wylewania wody z Jacuzzi,
e) siadania na brzegu Jacuzzi,
f) nurkowania w Jacuzzi,
g) niszczenia Jacuzzi, zaśmiecania i brudzenia Jacuzzi oraz terenu wokół Jacuzzi,
h) wprowadzania zwierząt do Jacuzzi,
i) jedzenia i/lub picia w Jacuzzi,
j) wnoszenia do Jacuzzi szkła, naczyń szklanych, ostrych przedmiotów i wszelkich innych przedmiotów,
k) korzystania z Jacuzzi w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego regulaminu.
l) Manipulowanie przy dyszach i pokrętłach
11. Nie wolno korzystać z jacuzzi będąc pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
12. Wejście do Jacuzzi jest możliwe tylko po uprzednim skorzystaniu z prysznica.
13. Osoby korzystające z Jacuzzi zobowiązane są do przestrzegania poleceń Właścicieli Właścicielu i bezwzględnego podporządkowania się ich nakazom.
14. Korzystanie z Jacuzzi przez Gości nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez Właściciel, więc Goście korzystają z Jacuzzi na własne ryzyko.
15. Ośrodek ponosi wobec Gości odpowiedzialność na zasadach ogólnych określonych w kodeksie cywilnym za szkody spowodowane z przyczyn technicznych dotyczących Jacuzzi.
16. Osoby niszczące lub uszkadzające Jacuzzi ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą za wyrządzone szkody.
17. Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła jacuzzi będzie obciążona kosztami wymiany wody . W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.
18. Wszelkie skargi, uwagi i wnioski odnośnie funkcjonowania Jacuzzi należy zgłaszać Właścicielowi Właścicielu
UWAGA! DŁUŻSZE KORZYSTANIE Z WANNY JACUZZI ŁĄCZNIE Z PRZEBYWANIEM W SAUNIE MOŻE WYWOŁAĆ PRZEGRZANIE ORGANIZMU . SYMPTOMY TO: DRGAWKI, NAGŁY SPADEK CIŚNIENIA KRWI, ZAWROTY GŁOWY, ZASŁABNIĘCIE.
Regulamin korzystania z Sauny
1. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z regulaminem.
2. Przy korzystaniu z sauny należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania.
3. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe. W saunie może przebywać jednocześnie max. 6 osób.
4. Z sauny mogą korzystać osoby pełnoletnie i dzieci pod nadzorem osób dorosłych.
5. Osoby przebywające w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typy zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.
6. Zapalenie w piecu Sauny i nagrzewanie tylko przez osoby dorosłe po uprzednim zapoznaniu się z zasadami rozpalania w piecu. Drewno do pieca znajduje się na terenie działki po wcześniejszej informacji udzielonej przez właściciela o miejscu składowania opału.
7. Dopuszczalnymi okryciami w saunie są ręczniki oraz kąpielowe.
8. Przed wejściem do sauny należy wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu usunięcia z ciała wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.
9. Należy zdjąć metalową biżuterię, aby uniknąć ewentualnego poparzenia.
10. W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.
11. W saunie suchej należy używać ręcznika w celu uniknięcia bezpośredniego kontaktu ciała z powierzchnią drewnianą oraz pozostawić obuwie basenowe przed drzwiami sauny.13. Po każdorazowym wyjściu z sauny należy się umyć i ochłodzić pod natryskiem dobierając odpowiednią dla siebie temperaturę wody. W przerwie i po zakończeniu pobytu w saunie wskazany jest wypoczynek oraz uzupełnienie poziomu płynów w organizmie.
14. Dopuszczalna - ze względów bezpieczeństwa - temperatura dla ciała w saunie suchej, to 85°C.
15. Dwukrotne wejście do sauny na około 15 min. jest zabiegiem wystarczającym dla organizmu. Dłuższe przebywanie jest niebezpieczne dla zdrowia.
16. Po zakończeniu korzystania z sauny podczas zabiegów związanych z wychładzaniem ciała nie jest zalecane używanie mydła.
17. Do sauny zabrania się: - wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu, wykonywania zabiegów kosmetycznych, wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych, wnoszenia napojów alkoholowych, palenia tytoniu, niszczenia i uszkadzania wyposażenia.
18. W razie złego samopoczucia należy bezzwłocznie opuścić pomieszczenie.
19. Nie zaleca się korzystania z sauny osobom: - bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym, osobom z chorobami krążenia, osobom chorującym na cukrzycę, osobom nietrzeźwym, kobietom ciężarnym, kobietom w czasie menstruacji.
20. Korzystanie z sauny jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie powyższe punkty regulaminu.
21. Właściciele obiektu nie odpowiadają za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu i wskazań obsługi. W razie wątpliwości dotyczących stanu zdrowia pozwalającego na korzystanie z sauny, należy skonsultować się z lekarzem.
Regulamin korzystania z kominka
Wynajmujący przekazując domek Najemcy udostępnia mu kominek opalany drewnem. Korzystanie z kominka jest możliwe wyłącznie w sposób wskazany przez Wynajmującego. Najemca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone w domku i na jego terenie podczas okresu najmu, powstałe z jego winy lub niedochowania ostrożności w sposobie korzystania z kominka wskazanym przez Wynajmującego.
Wynajmujący nie będzie ponosić odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, uszczerbki na zdrowiu lub inne szkody powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku będącego wynikiem nieprawidłowego korzystania z kominka przez Najemcę i osoby przez niego wskazane jako przebywające wraz z nim w domku w okresie najmu.
Wynajmujący przekazując domek Najemcy informuje o zasadach bezpiecznego korzystania ze schodów znajdujących się wewnątrz domku, co Najemca potwierdza, akceptując niniejszy Regulamin. Wynajmujący nie będzie ponosić odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, uszczerbki na zdrowiu lub inne szkody powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku podczas korzystania ze schodów przez Najemcę i osoby przez niego wskazane jako przebywające wraz Nim w domku w okresie najmu.
Wynajmujący oświadcza, że na terenie posesji udostępnia Najemcy siekierę (narzędzie ostre) w celu cięcia drewna. Wynajmujący nie będzie ponosić odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, uszczerbki na zdrowiu lub inne szkody powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku podczas korzystania z w.w. siekiery, zwłaszcza z uwagi na jej użycie w sposób niewłaściwy, z niedochowaniem należytej ostrożności oraz użycie przez nieletnich, będących pod opieką odpowiedzialnych za nich osób dorosłych.